Maqolalar
18-aprel, 2024
Yangi oʻrganuvchilar uchun Jenkins: u oʻzi nima, bizga nima uchun kerak va uni qanday oʻrnatish mumkin?
Ilovalar yigʻish boʻyicha oʻz konveyerimizni ishga tushiramiz.
18-aprel, 2024
SI-trener: yangi kasb boʻyicha katta qoʻllanma
Neyrotarmoqlarni tarbiyalaydigan va oʻqitadigan kishilar bilan muloqot qilamiz.
18-aprel, 2024
Dasturlash davomida ish oqimiga qanday tushish mumkin (va bu nega muhim)?
Ish oqimiga tushish, uning afzalliklari va keyingi safar dasturlashga kirishganda qanday qilib oqimga tushish mumkinligi haqida bilib oling.
18-aprel, 2024
Sunʼiy intellekt zamonida kod yozadigan dasturchilar uchun zarur “qattiq” (hard skills) va “yumshoq” (soft skills) koʻnikmalar
Sunʼiy intellekt (SI) dasturlash sohasida oʻziga xos inqilobga sabab boʻlayotgan boʻlsa-da, u hanuz dasturchilar koʻrsatmasi asosida ishlaydi. Bu maqolada sunʼiy intellekt asosidagi yangi dasturlash muhitida dasturchilar qanday koʻnikmalarga ega boʻlishi kerakligi haqida gaplashamiz.
17-aprel, 2024
Xoʻsh, Brick Game oʻyinlarida qanday protsessordan foydalanilgan? 2-qism
Oldingi maqolani yozayotganimda menga tajriba uchun tetrislarning navbatdagi namunalari kelayotgan edi va birinchi boʻlib mana shuni oldim:
16-aprel, 2024
Xoʻsh, Brick Game oʻyinlarida qanday protsessordan foydalanilgan?
Bu kichik tadqiqotga meni yaqinda Xabrda nashr etilgan va muallif 90-yillardagi mashhur Tetrislarda 4 bitli Holtek HT1130 mikrokontrolleridan foydalanilgan boʻlishi mumkinligini taxmin qilgan maqola undadi. Aftidan, ROM (doimiy xotira) obrazi hanuz olinmagan, shunga mos ravishda bu oʻyinlar qatori uchun emulyator yozilmagan va bu meni juda hayron qoldirdi.