Maqolalar
4-oktabr, 2024
Guruh boʻlib bajarilgan ishlarni baholash
Oʻquvchilarning jamoaviy ishlanmalarini baholash ustozlar uchun eng murakkab ishlardan biridir. Lekin jarayonni adolatli va aniq amalga oshirish yoʻllari mavjud.
2-oktabr, 2024
Oʻqituvchi nostalgiyasi xavfi
Ismi Hobbilari Oilasi Sevimli mashgʻulotlari Sevimli fanlari Sevimli yegulik va ichimliklari Sevimli sport turlari Qobiliyatlari Boshqalar
27-sentabr, 2024
Gʻazabni yengish mumkinmi?
Ustozlar gʻazabni jilovlash texnikalarini oʻrganib olishi ularning karyerasida koʻp uchraydigan stressli vaziyatlarda qoʻl keladi. Bu texnikalar juda oddiy va samaralidir.
23-sentabr, 2024
Guruhlarga boʻlib dars oʻtish
Oʻquvchilarni guruhlarga boʻlib dars oʻtish yaxshi usul. Biroq bu amaliyotni qoʻllaganda hisobga olinishi kerak boʻlgan jihatlar mavjud.
19-sentabr, 2024
Oʻquvchilarim mavzuni tushunyapti(mi?)
Har bir dars oldingisining mantiqiy davomidir. Demak, oʻquvchilar oʻtilgan mavzuni tushunishi keyingi dars ham samarali boʻlishini qisman kafolatlaydi.
16-sentabr, 2024
Ruhiy jarohati bor oʻquvchilar bilan qanday ishlash kerak
Ijtimoiy muammolar bilan shug‘ullanish o‘qituvchilarning ishi bo‘lmasa-da, ruhiy jarohatlari bor o‘quvchiga o‘rinli so‘zlarni aytish muhim ahamiyat kasb etishi mumkin.