Maqolalar

2-oktabr, 2024
Oʻqituvchi nostalgiyasi xavfi
Taqqoslash oʻquvchilarning oʻziga ishonchini tushuntirsa, ustozlar nigohidagi hamma narsani “kulrangga” boʻyaydi.

27-sentabr, 2024
Gʻazabni yengish mumkinmi?
Ustozlar gʻazabni jilovlash texnikalarini oʻrganib olishi ularning karyerasida koʻp uchraydigan stressli vaziyatlarda qoʻl keladi. Bu texnikalar juda oddiy va samaralidir.

23-sentabr, 2024
Guruhlarga boʻlib dars oʻtish
Oʻquvchilarni guruhlarga boʻlib dars oʻtish yaxshi usul. Biroq bu amaliyotni qoʻllaganda hisobga olinishi kerak boʻlgan jihatlar mavjud.

19-sentabr, 2024
Oʻquvchilarim mavzuni tushunyapti(mi?)
Har bir dars oldingisining mantiqiy davomidir. Demak, oʻquvchilar oʻtilgan mavzuni tushunishi keyingi dars ham samarali boʻlishini qisman kafolatlaydi.

16-sentabr, 2024
Ruhiy jarohati bor oʻquvchilar bilan qanday ishlash kerak
Ijtimoiy muammolar bilan shug‘ullanish o‘qituvchilarning ishi bo‘lmasa-da, ruhiy jarohatlari bor o‘quvchiga o‘rinli so‘zlarni aytish muhim ahamiyat kasb etishi mumkin.

10-sentabr, 2024
Ruhiy jarohat belgilarini aniqlash
Ruhiy jarohatlar har bir oʻquvchida turlicha boʻlishi mumkin. Shuning uchun har doim travmaga nisbatan mos turli yondashuvlarni qoʻllash maqsadga muvofiq.